TÁRSASÁGUNK ASSZISZTENS MUNKATÁRSAT KERES 2023-01-17

FŐBB FELADATOK
  • Adminisztrációs feladatok ellátása
  • Számlák ellenőrzése, feldolgozása, adatbevitel
  • Adatszolgáltatásokhoz kapcsolódó részfeladatok elvégzése
  • Szerződések, dokumentációk kezelése, nyilvántartása, rendezése és tárolása
  • Postázandó anyag összekészítése, postázás előkészítése
  • Dokumentumkezelő rendszer használata
  • Irattárazással kapcsolatos teendők


FELTÉTELEK
  • Középiskolai végzettég
  • Felhasználói szintű MS Office ismeret (Outlook, Excel, Word)
  • Rugalmas, önálló munkavégzés, határozott fellépés
  • Kiváló kommunikációs- és együttműködési készség
  • Precizitás, megbízhatóság, lojalitás, nagy terhelhetőség, felelősségvállalás

ELŐNYT JELENT
  • SAP ismeret

AMIT KÍNÁLUNK
  • Stabil nagyvállalati háttér
  • Cafetéria juttatás
  • Munkába járás költségtérítés
  • Kedvezményes üdülési lehetőség üdülőinkben
  • Élet-és balesetbiztosítás, szociális élethelyzethez kapcsolódó juttatások

MUNKAVÉGZÉS HELYE
Tatabánya

JELENTKEZÉS (Pályakezdők jelentkezését is várjuk)
Szakmai önéletrajz benyújtásával elektronikus úton a hr@edvrt.hu e-mail címre vagy postai úton az Északdunántúli Vízmű Zrt.2800 Tatabánya, Sárberek 100. levelezési címre
2023. január 31-ig. ^ Vissza az oldal tetejére ^

Vissza az előző oldalra