» Koronavírussal kapcsolatos hivatalos közlemények

.

» TÁJÉKOZTATÁS A TATABÁNYAI ÜGYFÉLKAPCSOLATI IRODA NYITVATARTÁSÁNAK VÁLTOZÁSÁRÓL 2020-11-13

Tájékoztatjuk Tisztelt Fogyasztóinkat, hogy a Tatabányai Központi Ügyfélszolgálati Iroda (2800 Tatabánya, Táncsics M. út) nyitvatartási ideje az alábbiak szerint módosul:
 

  • Hétfő: 7-19 óra között
  • Kedd: 8-14 óra között
  • Szerda: 8-14 óra között
  • Csütörtök: 8-14 óra között
  • Péntek: 8-14 óra között
 
Megkérjük Önöket, hogy amennyiben lehetőségük van rá, az elektronikus, postai vagy telefonos elérhetőségeinken keresztül intézzék ügyeiket Társaságunkkal.

Társaságunkat az alábbi elérhetőségeken érhetik el:
- telefonos ügyfélkapcsolatunkon keresztül a 06 80 555-222 telefonszámon
- weboldalunkon (vízcenter) - https://vizcenter.hu/edv/
- e-mailben: ugyfelkapcsolat@edvrt.hu
- levélben a 2801 Tatabánya, Pf: 117

Kérjük, személyesen ügyfélszolgálati irodáinkat csak a legszükségesebb esetekben keressék fel. Szíves megértésüket és együttműködésüket köszönjük.
 
ÉDV Zrt.


^ Vissza az oldal tetejére ^

» FOGYASZTÓI TÁJÉKOZTATÓ 2020-11-13

Tájékoztatjuk Tisztelt Fogyasztóinkat, hogy 2020. november 16-tól, hétfőtől - a jelenlegi járványügyi helyzetre való tekintettel - a személyes ügyfélfogadás irodáinkban csak előzetes időpontfoglalás esetén lehetséges.
Időpontfoglalás az alábbi elérhetőségeken történhet:
 


Megkérjük Önöket, hogy amennyiben lehetőségük van rá, az elektronikus, postai vagy telefonos elérhetőségeinken keresztül intézzék ügyeiket Társaságunkkal.

Társaságunkat az alábbi elérhetőségeken érhetik el:
- telefonos ügyfélkapcsolatunkon keresztül a 06 80 555-222 telefonszámon
- weboldalunkon (vízcenter) - https://vizcenter.hu/edv/
- e-mailben: ugyfelkapcsolat@edvrt.hu
- levélben a 2801 Tatabánya, Pf: 117
 
Kérjük, személyesen ügyfélszolgálati irodáinkat csak a legszükségesebb esetekben keressék fel. Szíves megértésüket és együttműködésüket köszönjük.
 
ÉDV Zrt.


^ Vissza az oldal tetejére ^

» EGÉSZSÉGÜGYI ÓVINTÉZKEDÉSEK 2020-10-16

Munkatársaink és az Önök egészségének megóvása érdekében az Északdunántúli Vízmű Zrt. ügyfélkapcsolati irodáiban ügyintézésre az alábbi feltételek mellett van lehetőség:
 

  • ügyintézés során a szájmaszk viselése KÖTELEZŐ!
 
  • várakozásra csak a kijelölt területen van lehetőség. Kérjük, hogy várakozás közben is tartsák be a 1,5 méteres biztonságos távolságot!
 
  • a telephelyre/épületbe érkezéskor munkatársaink az előírás szerint, az Ügyfeleink testhőmérsékletét ellenőrzik

Köszönjük a szíves együttműködést.


^ Vissza az oldal tetejére ^

» TÁJÉKOZTATÁS AZ ÜGYFÉLKAPCSOLATI IRODÁK ÚJRAINDÍTÁSÁRÓL - II. ÜTEM 2020-06-10

Tájékoztatjuk Tisztelt Felhasználóinkat, hogy cégünk személyes ügyfélkapcsolati tevékenységét a Kormány utasításait és az Operatív Törzs ajánlásait figyelembe véve fokozatosan újra indítja.
 
Fentiek alapján 2020. június 10-én megnyitjuk Tatán, Komáromban, Esztergomban, Oroszlányban, Zsámbékon és Dunaharasztiban található ügyfélkapcsolati fiókirodáinkat.
2020. június 11-én megnyitjuk a Kisbéren és Dorogon található ügyfélkapcsolati irodáinkat is.


^ Vissza az oldal tetejére ^ Bővebben

» Tájékoztatás az ügyfélkapcsolat újraindításáról 2020-05-28


 Tájékoztatjuk Tisztelt Felhasználóinkat, hogy cégünk személyes ügyfélkapcsolati tevékenységét a Kormány utasításait és az Operatív Törzs ajánlásait figyelembe véve fokozatosan újra indítja.
 
Fentiek alapján első lépésként 2020. június 2-án megnyitjuk a Tatabánya, Táncsics Mihály út 1. címen található ügyfélkapcsolati irodánkat. Felhasználóink és munkatársaink egészségének védelme érdekében ügyintésre az alábbi szabályok betartása mellet van lehetőség:
 

  1. Várakozni csakis a szabadban, a bejárati ajtó előtt lehet a megfelelő védőtávolság betartásával.
  2. Az ügyféltérben, minden esetben védőmaszk használata kötelező illetve a kézfertőtlenítés ajánlott.  Az ügyféltérben egyszerre, maximum 2 ügyfél tartózkodhat.
  3. Az ügyfélkapcsolati irodában csak érdemi ügyintézés céljából tartózkodhat ügyfél, ezért kérjük, az ügyintézést egy személy végezze.
  4. Beteg, lázas állapotban az ügyféltérbe lépés tilos.
 
Ügyfélkapcsolati irodánk nyitvatartása: H-P : 08.00 – 14.00
 
Kérjük, csak a legszükségesebb esetben vegyék igénybe a személyes ügyfélszolgálatunkat!
 
További ügyfélkapcsolati irodák újranyitásáról a későbbiekben tájékoztatjuk Felhasználóinkat.
 
Ügyfélkapcsolati munkatársaink továbbra is várják megkeresésüket az alábbi elérhetőségeken:  
Szíves megértésüket és türelmüket köszönjük!
 


^ Vissza az oldal tetejére ^

» ISMÉT VÉGEZZÜK NÉHÁNY, KORÁBBAN FELFÜGGESZTETT TEVÉKENYSÉGÜNKET 2020-05-08

Tájékoztatjuk Tisztelt Felhasználóinkat, hogy 2020. május 07-től szigorú munka- és egészségvédelmi szabályok betartása és a biztonságos feladatellátáshoz szükséges feltételek biztosítása mellett ismét végezzük a korábban felfüggesztett tevékenységeink közül az alábbiakat:

  • bekötési vízmérők cseréje/plombálása
  • új bekötések végrehajtása
  • hálózatellenőrzés
  • tulajdonos változásokkal összefüggő ellenőrzések
  • az átadási pontokon lévő, illetve a technikai vízmérők leolvasása
  • külső megrendelőktől érkező hálózatdiagnosztikai munkavégzések
  • csatornakamerázás nem üzembiztonsággal összefüggő részei
  • a csatorna bekötések átvételére irányuló tevékenységek végrehajtása.
 
 


^ Vissza az oldal tetejére ^ Bővebben

» FELHÍVÁS! Váltson elektronikus számlára és fizesse számláit kényelmesen otthonról! 2020-04-20

Regisztráljon díjmentesen az alábbi címen: www.dijnet.hu
A regisztrációhoz minden szükséges adatot (pld. szerződéses folyószámla szám) megtalál bármely korábbi számláján.
Az elektronikus számla szolgáltatással papír alapú számla helyett elektronikus formában tekintheti meg a számláját, a számla elkészültéről e-mailben értesítjük.

  • Egyenértékű a papírszámlával. Az elektronikus formában elkészült számlák ugyanolyan hiteles számlának minősülnek, mint a postai úton kiküldött papírszámla, hivatalos ügyek intézéséhez is felhasználhatók.
  • Gyors és megbízható. A számlák a kiállításuk után rendelkezésre állnak, érkezésükről e-mailben küldünk értesítést.
  • Elektronikus szolgáltatás, így interneten keresztül bárhonnan elérhető.
  • Környezetbarát megoldás, hiszen nem használunk fel papírt a számlák nyomtatásához, nem küldünk postai csekket sem. Ezzel is hozzájárulhatunk környezetünk védelméhez.
  • Kényelmes számlabefizetés. Az elektronikus számlával a csekkes postai sorban állás is elkerülhető.


^ Vissza az oldal tetejére ^ Bővebben

» FELHÍVÁS A SZENNYVÍZCSATORNÁK MEGFELELŐ HASZNÁLATÁRA 2020-03-25

Tisztelt Felhasználók!
 

A jelenlegi járványügyi helyzetre való tekintettel és a csatornahálózat és a szennyvízátemelők zavartalan és biztonságos üzemeltetése érdekében nyomatékosan felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a szennyvízcsatorna megfelelő használatára fokozottabb figyelmet fordítsanak:
 
Kerüljék a textil alapú nedves - és a fertőtlenítő kendőknek, továbbá mindazon szilárd anyagoknak (egészségügyi betét stb.) a csatornahálózatba juttatását, melyek dugulást okozhatnak.
A csatornahálózatra veszélyes anyagokat (olaj, zsír, benzin, állatoktól származó szerves hulladék) ne juttassanak a csatornába!
 
Kiemelten fontos ezen előírások betartása a házi szennyvíz beemelővel rendelkező ingatlanok esetében, mivel az ott üzemelő szivattyúk különösen érzékenyek a szilárd szennyeződésekre, szálas anyagokra.
 
Felhívjuk Felhasználóink figyelmét, hogy amennyiben nem tartják be az előírt távolságot dolgozóinktól, illetve a munkavégzés helyének higiéniás körülményei nem megfelelőek, akkor jegyzőkönyv felvétele mellett munkatársaink megtagadhatják a munkavégzést.
 
Együttműködésüket előre is köszönjük!


^ Vissza az oldal tetejére ^

» LABORATÓRIUMI TÁJÉKOZTATÁS 2020-03-17

pic6.jpg Az ÉDV Zrt. Víz- és Környezetvédelmi Laboratórium tájékoztatja a tisztelt felhasználókat, hogy tekintettel a rendkívüli helyzetre a vállalkozási munkában végzet vizsgálatok elvégzését (pl. kútvíz, medence víz, üzletnyitáshoz ellenőrzés, szennyvíz önellenőrzés, stb.) 2020.03.17. naptól határozatlan időre felfüggeszti.  

Megértésüket, és türelmüket köszönjük!
 


^ Vissza az oldal tetejére ^

» FOGYASZTÓI TÁJÉKOZTATÓ 2020-03-13

Tisztelt Fogyasztók!
A jelenlegi járványügyi helyzetre való tekintettel - mely a koronavírus terjedésének megakadályozását szolgálja - megkérjük Önöket, hogy amennyiben lehetőségük van rá, az elektronikus, postai vagy telefonos csatornáinkon keresztül intézzék ügyeiket társaságunkkal. Erre azért van szükség, hogy csökkentsük a munkatársak, valamint a felhasználók megfertőződési kockázatának esélyét.
Társaságunkat az alábbi elérhetőségeken érhetik el:
- telefonos ügyfélkapcsolatunkon keresztül a 06 80 555-222 telefonszámon
- weboldalunkon (vízcenter) - https://vizcenter.hu/edv/
- e-mailben: ugyfelkapcsolat@edvrt.hu
- levélben a 2801 Tatabánya, Pf: 117
 
Kérjük, személyesen ügyfélszolgálati irodáinkat csak a legszükségesebb esetekben keressék fel.
 
Szíves megértésüket és együttműködésüket köszönjük.
 
ÉDV Zrt.


^ Vissza az oldal tetejére ^