» TÁJÉKOZTATÁS VÍZHIÁNYRÓL 2022-12-04

Tájékoztatjuk Tisztelt Felhasználóinkat, hogy Esztergomban az Imaház és Madách Imre utcákban az ivóvíz-közhálózaton végzett hibaelhárítási munkálatok miatt a mai napon, 2022. 12 04.-én 24:00-ig vízhiány várható.
Szíves megértésüket és türelmüket köszönjük!


^ Vissza az oldal tetejére ^

» TÁJÉKOZTATÁS VÍZHIÁNYRÓL 2022-12-02

Tájékoztatjuk Tisztelt Felhasználóinkat, hogy Perbálon a Petőfi utcában az ivóvíz-közhálózaton végzett karbantartási munkálatok miatt 2022.12.06-án előreláthatólag 8:00 és 13:00 között vízhiány várható.
Szíves megértésüket és türelmüket köszönjük!


^ Vissza az oldal tetejére ^

» TÁJÉKOZTATÁS VÍZHIÁNYRÓL 2022-12-01

Tájékoztatjuk Tisztelt Felhasználóinkat, hogy Dunaharasztiban a Némedi úton a Honvéd utca és Jedlik Ányos utca közötti szakaszon az ivóvíz-közhálózaton végzett karbantartási munkálatok miatt, 2022.12.06-án 9:00- és 12:00 között vízhiány várható.
Szíves megértésüket és türelmüket köszönjük!


^ Vissza az oldal tetejére ^

» TÁRSASÁGUNK SZOLGÁLTATÁS-ELLENŐRZÉSI MUNKATÁRSAT KERES 2022-11-29

FŐBB FELADATOK

  • Illetékességi területen a felhasználási helyek bejárása, ellenőrzési feladatnak megfelelő adatok rögzítése
  • Lakossági és nem lakossági felhasználóknál beépített vízmérők leolvasása, a vízmérők és a mérőhely állapotának ellenőrzése
  • Vízszolgáltatás ellenőrzése, jogtalan közműhasználat felderítése, dokumentálása, szükség esetén intézkedés kezdeményezése


^ Vissza az oldal tetejére ^ Bővebben

» TÁRSASÁGUNK VÍZMÉRŐ LEOLVASÓT KERES 2022-11-22

FŐBB FELADATOK

  • Lakossági és nem lakossági felhasználóknál beépített vízmérők leolvasása, a vízmérők és a mérőhely állapotának ellenőrzése
  • Határidő szerint ütemezetten a vízmérő leolvasási tevékenységre vonatkozó technológiai utasításban rögzített munkák elvégzése
  • Az elvárt teljesítmény követelmények mennyiségi és minőségi szempontból való teljesítése
 
 


^ Vissza az oldal tetejére ^ Bővebben

» IVÓVÍZMÉRŐINK ÉS VÍZVEZETÉKEINK FAGYKÁR ELLENI TÉLIESÍTÉSE 2022-11-21

A tél beálltával rendszeresen előfordulhatnak olyan időszakok, amikor a hőmérséklet tartósan fagypont alá süllyed. Az Északdunántúli Vízmű Zrt. szeretné felhívni a fogyasztók figyelmét a szükségessé váló óvintézkedésekre, melyek segítenek elkerülni a hideg hatására bekövetkező ivóvízmérő-meghibásodásokat, valamint a vízelfolyás miatt jelentkező magasabb vízdíjszámlák költségeit.


A vízmérő rendszeres ellenőrzése és a házi ivóvízhálózat karbantartása a felhasználók feladata, így a fagyás miatt megrongálódott vízmérők javítása, pótlása, az új mérők hitelesítése, valamint az elfolyt víz költsége is mind a felhasználót terheli. A téliesítést körültekintően végző tulajdonos sok kellemetlenségtől és felesleges kiadástól mentesülhet.

 
Hogyan védekezzünk a vízmérő elfagyása ellen?

Gondoskodjon a rendszer teljes víztelenítéséről! Ha nem marad egy csepp víz sem a csövekben, akkor kizárt az elfagyás. Fontos, hogy a víztelenítés a vízóra aknában is megtörténjen. Víztelenítéskor ügyeljünk a víztelenítendő csőszakasz előtti elzáró szerelvény cseppmentes elzárására.

Lehetőség szerint kívülről is szigetelje, takarja le a vízmérő aknát! Ez a vízakna búvónyílásának hőszigetelő anyaggal (hungarocellel) való bevonását jelenti. Érdemes az akna mennyezetét, azaz belülről az aknafedlapot, valamint az aknaoldalfalait is leszigetelni, az aljzata azonban szabadon maradhat.
A lebúvónyílást záró aknafedlap illeszkedését, megfelelő zárását is mindenképpen ellenőrizni kell – fontos továbbá, hogy ne legyenek hézagok, amelyen keresztül a kinti hideg levegő az aknába áramolhat.

Amikor az idő – a nagy hideg után – enyhülni kezd, érdemes ellenőrizni a vízmérőt. Amennyiben akkor is forog a vízmérő csillagkereke, ha nem nyitja meg a csapot, vagy szilánkosra tört a vízmérő üvege, esetleg eldeformálódott a számlálószerkezet vagy a lakásban nem folyik a víz – ezekben az esetekben valószínűleg csőtörés történt, amelyről a szolgáltatót értesíteni kell. 
 
Probléma esetén munkatársaink készséggel állnak rendelkezésre a nap 24 órájában ingyenesen hívható telefonszámon:
06-80-426-426.

Friss hírekért, aktualitásokért kövesse Facebook oldalunkat is!

KÖSZÖNJÜK FELHASZNÁLÓINK EGYÜTTMŰKÖDÉSÉT!
ÉDV ZRT.  
 


^ Vissza az oldal tetejére ^

» ÉDV ZRt. üzletszabályzatát módosítani kívánjuk. 2022-10-10

Tisztelt Felhasználók!

Értesítjük Tisztelt Felhasználóinkat, hogy az Északdunántúli Vízmű Zrt. üzletszabályzatát módosítani kívánjuk.
A módosításokat korrektúrával tartalmazó tervezetet – a víziközmű-szolgáltatásról szóló 2011. évi CCIX. törvény egyes rendelkezéseinek végrehajtásáról szóló 58/2013. (II. 27.) kormányrendelet 89. § (3) bekezdése alapján – a Felhasználók részére ezúton közzéteszünk véleményezés céljából.


Tisztelettel:
Északdunántúli Vízmű Zrt.
 


^ Vissza az oldal tetejére ^ Bővebben

» TÁJÉKOZTATÁS VÍZHIÁNYRÓL 2022-10-01

Tájékoztatjuk Tisztelt Felhasználóinkat, hogy Csolnok központ részén, a Petőfi Sándor, Annavölgyi, Temető, Hegyalja, Park, Arany János utcákban és Kossuth Lajos utca egy részén, valamint a Templom téren az ivóvíz-közhálózaton végzett hibaelhárítási és karbantartási munkálatok miatt 2022. 10. 04-én 8:00-tól 14:00-ig vízhiány várható.
A munkálatok alatt vízszállító autóról biztosítunk ivóvizet Felhasználóinknak.
Szíves megértésüket és türelmüket köszönjük!


^ Vissza az oldal tetejére ^

» TÁJÉKOZTATÁS VÍZHIÁNYRÓL 2022-09-15

Tájékoztatjuk Tisztelt Felhasználóinkat, hogy Dorogon a Pataksor-alsó utca illetve, a Bocskai sor egyes részein, valamint a Híd utcában az ivóvíz-közhálózaton végzett hibaelhárítási munkálatok miatt a mai napon 2022. 09. 15-én 14:00 óráig vízhiány várható.
Szíves megértésüket és türelmüket köszönjük!


^ Vissza az oldal tetejére ^

» Idén is vizsgálja a MEKH a víziközmű szektorban a fogyasztók elégedettségét 2022-09-05

A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) idén ősszel is kérdőíves vizsgálatot indít a víziközmű szolgálgatók felhasználóinak elégedettségéről. A felmérés 2022. szeptember elején kezdődik és 2 hónapon át tart, amely időszak alatt közel húszezer víziközmű felhasználót fognak személyesen felkeresni a vizsgálattal megbízott piackutató intézetek kérdezőbiztosai.
A MEKH a hazai víziközmű-szolgáltatást ellátó 38 szolgáltatóval idén harmadik alkalommal készíti el az ágazat Felhasználói Elégedettségi Felmérését. A vizsgálat egyik fő célja, hogy a szolgáltatók valós visszajelzést kapjanak ügyfeleiktől tevékenységük megítéléséről. A legutóbbi, 2020-as felmérés során közel másfél millió válasz érkezett a víziközmű-szolgáltatások minőségéről.
2022. szeptember és október hónapokban közel húszezer víziközmű felhasználót fognak személyesen felkeresni a vizsgálattal megbízott piackutató intézetek kérdezőbiztosai, hogy információt gyűjtsenek tőlük az ivóvíz-, és szennyvíz-szolgáltatással, valamint az ügyfélkiszolgálással és számlázással kapcsolatos tapasztalataikról.
A kérdezőbiztosok – a felmérés megkezdése előtt – minden esetben igazolják magukat, és kérésre bemutatják megbízólevelüket is. A hivatal arra kéri a fogyasztókat, hogy megfontolt válaszaikkal segítsék a kérdezőbiztosok munkáját annak érdekében, hogy a szolgáltatók minél pontosabb visszajelzést kaphassanak tevékenységükről. Ez az alapja annak, hogy az ágazat szereplői a fogyasztói igényekhez igazodva tudják fejleszteni szolgáltatásaikat
A vizsgálat eredménye a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal honlapján a program lezárása után lesz olvasható. A víziközmű ágazatban végzett korábbi felhasználói elégedettségi vizsgálat eredménye megtalálható a hivatal honlapján.
 
További információ:
Kommunikációs Önálló Osztály
E-mail:sajto@mekh.hu
www.mekh.hu
www.enhat.mekh.hu
https://www.facebook.com/energiahivatal
https://www.linkedin.com/company/mekh

Kérjük, hogy 2022-ben is segítse munkánkat, és a szolgáltatás színvonalának növelése érdekében végzett kutatásban vegyen részt!

Köszönjük!


^ Vissza az oldal tetejére ^