» Tájékoztatás vízmérő leolvasásról 2023-07-05

Tájékoztatjuk Tisztelt Felhasználóinkat, hogy az előzetesen megküldött értesítésünkben feltüntetett leolvasási időpontban technikai okok miatt a vízmérők leolvasása elmarad.
Dunaharaszti – Andrássy Gyula utca 40-83/b-ig, Bezerédi utca 42/A.-56-ig, Duna utca  2-46-ig, Haraszti út 48, Ibolya utca 1-6- ig, Kamilla utca 1-8-ig, Kankalin utca 3-7-ig, Lenvirág utca 9., Nefelejcs utca 1- 14-ig, Paál László utca 1-36/D-ig, Pipacs utca 2-9-ig, Rozmaring utca 3-11-ig, Soroksári út 32-67-ig, Szent István utca 40-80-ig -  lakossági felhasználók – vízmérők leolvasás időpontja  2023.07.17 - 07.24.
 
A mérőállás bejelentését a Társaságunk alábbi elérhetőségein tehetik meg:

 
Köszönjük a megértésüket és együttműködésüket.
 
Tisztelettel
Északdunántúli Vízmű Zrt.


^ Vissza az oldal tetejére ^

» Új fejlesztés a számlázás területén 2023-06-29

E-mail alapú elektronikus számlaküldési rendszer bevezetése
 
Társaságunk több elektronikus csatornán is biztosítja Felhasználói részére a papírmentes ügyintézést, így újabb lehetőségként
2023. július 1-től elérhető az e-mailban történő elektronikus számlaküldési szolgáltatás.
A szolgáltatás lehetővé teszi az elektronikus számlafogadást azok számára is, akik nem szeretnének egy számlabemutató rendszerhez (pl. Díjnet) tartozni, de előnyben részesítenék az elektronikus számlát a papír alapúval szemben.
A szolgáltatás során

  • az aktuális elektronikus számla e-mail mellékletként, PDF formátumban kerül megküldésre
  • a számlák kiegyenlítésének biztosítását Társaságunk a jelenleg is használt bankkártyás fizetési banki szolgáltatás keretében kezeli
  • a funkció regisztráció nélkül igénybevehető
 
Fontos, hogy az e-mailben küldendő számla elektronikus formátumú, azonban ezek a számlák nem kerülnek át a Díjnet felületére, hanem a rendszerben megadott kapcsolattartási e-mail címre kerül kiküldésre.
A funkció Felhasználóink részére könnyen elérhető egy egyszerű igénybejelentéssel, mely történhet:  
A beállítást követően, az elkészülő  számla automatikusan megküldésre kerül a megadott e-mail címre mellékletként, tájékoztató levél kíséretében.
A levél tartalmazza:
  • A számla főbb adatait
  • Bankkártyás fizetéshez egy linket, amely a bankkártyás fizetési oldalara mutat
  • Átutalásos fizetéshez a szükséges bankszámlaszámot, közlemény szövegét
  • Elektronikus számlát PDF formátumú mellékletként
 
A fejlesztéssel kiemelt célunk, hogy környezetünk védelme érdekében egyre több Felhasználót ösztönözzünk az elektronikus számla igénybe vételére, valamint bízunk abban, hogy a lehetőségek bővítésével Felhasználóink elégedettségét is növelni tudjuk.


^ Vissza az oldal tetejére ^

» ÜGYFÉLKAPCSOLATI IRODÁK ÜNNEPI NYITVATARTÁSA 2023-04-03

 Tisztelt Felhasználóink!
Az alábbi táblázat tartalmazza Társaságunk ügyfélkapcsolati irodáinak, illetve a Call Center - telefonos ügyfélszolgálat ünnepi nyitva tartását.

ÜGYFÉLKAPCSOLATI IRODÁK 2023.
04.07.
2023.
04.10.
2023.04.11.
 
2023.04.12.
 
2023.04.13.
 
2023.04.14.
TATABÁNYA zárva zárva 8.00-20.00 8.00-14.00 8.00-14.00 8.00-14.00
ESZTERGOM zárva zárva 8.00-20.00 8.00-14.00 8.00-14.00 8.00-14.00
TATA zárva zárva 10.00-18.00 8.00-15.00 8.00-15.00 zárva
KOMÁROM zárva zárva 8.00-18.00 8.00-15.00 zárva zárva
DOROG zárva zárva 10.00-18.00 zárva 8.00-15.00 zárva
OROSZLÁNY zárva zárva zárva 10.00-18.00 zárva zárva
KISBÉR zárva zárva 8.00-15.00 zárva 10.00-18.00 zárva
ZSÁMBÉK zárva zárva zárva 13.00-18.00 zárva zárva
DUNAHARASZTI zárva zárva zárva 10.00-18.00 zárva zárva
 
CALL CENTER zárva zárva 7.00-19.00 8.00-15.00 8.00-15.00 8.00-14-00
 
Elérhetőségeink: Köszönjük szíves megértésüket!
Tisztelettel:
Északdunántúli Vízmű Zrt.


^ Vissza az oldal tetejére ^

» TÁJÉKOZTATÁS VÍZHIÁNYRÓL 2023-02-10

Tájékoztatjuk Tisztelt Felhasználóinkat, hogy Dorogon a Baross Gábor Ltp. 20-23. alatt az ivóvíz-közhálózaton történt utcai meghibásodás elhárítása érdekében végzett hibaelhárítási munkálatok miatt 2023.02.13-án 8:00 és 13:00 között vízhiány várható.
Megkérjük a Tisztelt gépjárműtulajdonosokat, hogy 2023. 02. 13-án reggel 8 óráig szíveskedjenek elhagyni a parkolót víziközmű hibaelhárítás és útfelbontás miatt.
Segítő együttműködésüket és türelmüket köszönjük!


^ Vissza az oldal tetejére ^

» ZSÁMBÉKI FOGYASZTÓI IRODÁNK ÚJ CÍME 2022-12-13

Tájékoztatjuk Tisztelt Felhasználóinkat, hogy a Zsámbéki Fogyasztói Iroda
(Zsámbék, Magyar utca 1.)
2023. január 1-től új címre költözik:
 
Zsámbék, Szent István tér 21.
Megújult környezetben, továbbra is a megszokott nyitvatartási rend szerint állunk rendelkezésre:

  • Hétfő: 13-18 óra
  • Szerda: 8-15 óra 
Köszönjük szíves megértésüket.
ÉDV Zrt.


^ Vissza az oldal tetejére ^

» IVÓVÍZMÉRŐINK ÉS VÍZVEZETÉKEINK FAGYKÁR ELLENI TÉLIESÍTÉSE 2022-11-21

A tél beálltával rendszeresen előfordulhatnak olyan időszakok, amikor a hőmérséklet tartósan fagypont alá süllyed. Az Északdunántúli Vízmű Zrt. szeretné felhívni a fogyasztók figyelmét a szükségessé váló óvintézkedésekre, melyek segítenek elkerülni a hideg hatására bekövetkező ivóvízmérő-meghibásodásokat, valamint a vízelfolyás miatt jelentkező magasabb vízdíjszámlák költségeit.


A vízmérő rendszeres ellenőrzése és a házi ivóvízhálózat karbantartása a felhasználók feladata, így a fagyás miatt megrongálódott vízmérők javítása, pótlása, az új mérők hitelesítése, valamint az elfolyt víz költsége is mind a felhasználót terheli. A téliesítést körültekintően végző tulajdonos sok kellemetlenségtől és felesleges kiadástól mentesülhet.

 
Hogyan védekezzünk a vízmérő elfagyása ellen?

Gondoskodjon a rendszer teljes víztelenítéséről! Ha nem marad egy csepp víz sem a csövekben, akkor kizárt az elfagyás. Fontos, hogy a víztelenítés a vízóra aknában is megtörténjen. Víztelenítéskor ügyeljünk a víztelenítendő csőszakasz előtti elzáró szerelvény cseppmentes elzárására.

Lehetőség szerint kívülről is szigetelje, takarja le a vízmérő aknát! Ez a vízakna búvónyílásának hőszigetelő anyaggal (hungarocellel) való bevonását jelenti. Érdemes az akna mennyezetét, azaz belülről az aknafedlapot, valamint az aknaoldalfalait is leszigetelni, az aljzata azonban szabadon maradhat.
A lebúvónyílást záró aknafedlap illeszkedését, megfelelő zárását is mindenképpen ellenőrizni kell – fontos továbbá, hogy ne legyenek hézagok, amelyen keresztül a kinti hideg levegő az aknába áramolhat.

Amikor az idő – a nagy hideg után – enyhülni kezd, érdemes ellenőrizni a vízmérőt. Amennyiben akkor is forog a vízmérő csillagkereke, ha nem nyitja meg a csapot, vagy szilánkosra tört a vízmérő üvege, esetleg eldeformálódott a számlálószerkezet vagy a lakásban nem folyik a víz – ezekben az esetekben valószínűleg csőtörés történt, amelyről a szolgáltatót értesíteni kell. 
 
Probléma esetén munkatársaink készséggel állnak rendelkezésre a nap 24 órájában ingyenesen hívható telefonszámon:
06-80-426-426.

Friss hírekért, aktualitásokért kövesse Facebook oldalunkat is!

KÖSZÖNJÜK FELHASZNÁLÓINK EGYÜTTMŰKÖDÉSÉT!
ÉDV ZRT.  
 


^ Vissza az oldal tetejére ^

» ÉDV ZRt. üzletszabályzatát módosítani kívánjuk. 2022-10-10

Tisztelt Felhasználók!

Értesítjük Tisztelt Felhasználóinkat, hogy az Északdunántúli Vízmű Zrt. üzletszabályzatát módosítani kívánjuk.
A módosításokat korrektúrával tartalmazó tervezetet – a víziközmű-szolgáltatásról szóló 2011. évi CCIX. törvény egyes rendelkezéseinek végrehajtásáról szóló 58/2013. (II. 27.) kormányrendelet 89. § (3) bekezdése alapján – a Felhasználók részére ezúton közzéteszünk véleményezés céljából.


Tisztelettel:
Északdunántúli Vízmű Zrt.
 


^ Vissza az oldal tetejére ^ Bővebben

» TÁJÉKOZTATÁS VÍZHIÁNYRÓL 2022-10-01

Tájékoztatjuk Tisztelt Felhasználóinkat, hogy Csolnok központ részén, a Petőfi Sándor, Annavölgyi, Temető, Hegyalja, Park, Arany János utcákban és Kossuth Lajos utca egy részén, valamint a Templom téren az ivóvíz-közhálózaton végzett hibaelhárítási és karbantartási munkálatok miatt 2022. 10. 04-én 8:00-tól 14:00-ig vízhiány várható.
A munkálatok alatt vízszállító autóról biztosítunk ivóvizet Felhasználóinknak.
Szíves megértésüket és türelmüket köszönjük!


^ Vissza az oldal tetejére ^

» TÁJÉKOZTATÁS VÍZHIÁNYRÓL 2022-09-15

Tájékoztatjuk Tisztelt Felhasználóinkat, hogy Dorogon a Pataksor-alsó utca illetve, a Bocskai sor egyes részein, valamint a Híd utcában az ivóvíz-közhálózaton végzett hibaelhárítási munkálatok miatt a mai napon 2022. 09. 15-én 14:00 óráig vízhiány várható.
Szíves megértésüket és türelmüket köszönjük!


^ Vissza az oldal tetejére ^

» Idén is vizsgálja a MEKH a víziközmű szektorban a fogyasztók elégedettségét 2022-09-05

A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) idén ősszel is kérdőíves vizsgálatot indít a víziközmű szolgálgatók felhasználóinak elégedettségéről. A felmérés 2022. szeptember elején kezdődik és 2 hónapon át tart, amely időszak alatt közel húszezer víziközmű felhasználót fognak személyesen felkeresni a vizsgálattal megbízott piackutató intézetek kérdezőbiztosai.
A MEKH a hazai víziközmű-szolgáltatást ellátó 38 szolgáltatóval idén harmadik alkalommal készíti el az ágazat Felhasználói Elégedettségi Felmérését. A vizsgálat egyik fő célja, hogy a szolgáltatók valós visszajelzést kapjanak ügyfeleiktől tevékenységük megítéléséről. A legutóbbi, 2020-as felmérés során közel másfél millió válasz érkezett a víziközmű-szolgáltatások minőségéről.
2022. szeptember és október hónapokban közel húszezer víziközmű felhasználót fognak személyesen felkeresni a vizsgálattal megbízott piackutató intézetek kérdezőbiztosai, hogy információt gyűjtsenek tőlük az ivóvíz-, és szennyvíz-szolgáltatással, valamint az ügyfélkiszolgálással és számlázással kapcsolatos tapasztalataikról.
A kérdezőbiztosok – a felmérés megkezdése előtt – minden esetben igazolják magukat, és kérésre bemutatják megbízólevelüket is. A hivatal arra kéri a fogyasztókat, hogy megfontolt válaszaikkal segítsék a kérdezőbiztosok munkáját annak érdekében, hogy a szolgáltatók minél pontosabb visszajelzést kaphassanak tevékenységükről. Ez az alapja annak, hogy az ágazat szereplői a fogyasztói igényekhez igazodva tudják fejleszteni szolgáltatásaikat
A vizsgálat eredménye a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal honlapján a program lezárása után lesz olvasható. A víziközmű ágazatban végzett korábbi felhasználói elégedettségi vizsgálat eredménye megtalálható a hivatal honlapján.
 
További információ:
Kommunikációs Önálló Osztály
E-mail:sajto@mekh.hu
www.mekh.hu
www.enhat.mekh.hu
https://www.facebook.com/energiahivatal
https://www.linkedin.com/company/mekh

Kérjük, hogy 2022-ben is segítse munkánkat, és a szolgáltatás színvonalának növelése érdekében végzett kutatásban vegyen részt!

Köszönjük!


^ Vissza az oldal tetejére ^