Tájékoztatjuk Tisztelt Felhasználóinkat, hogy Dunaharasztiban a Mindszenty József utcában (a Deák Ferenc utca és Kossuth Lajos utca közötti szakaszon) és a Petőfi Sándor utcában (a Jendrassik György utca és Mindszenty József utca közötti szakaszon) az ivóvíz-közhálózaton végzett hibaelhárítási munkálatok miatt a mai napon 2023.03.24-án előreláthatólag 8:30-tól 13:00-ig vízhiány várható.
A munkálatok ideje alatt a Mindszenty József utcában félpályás útlezárás lesz.
Szíves megértésüket és türelmüket köszönjük!
Tájékoztatjuk Tisztelt Felhasználóinkat, 2023.03.27-én
Komáromi Fogyasztói Irodánk (Komárom, Arany János utca 17.) technikai okok miatt korlátozottan áll rendelkezésre.
Egyéb elérhetőségek:
Postacím: 2801 Tatabánya, Pf. 117.
Web: www.edv.hu
E-mail cím: ugyfelkapcsolat@edvrt.hu
Telefonos ügyfélszolgálat: +36 80 555 222
Hibabejelentés: +36 80 426 426
Tájékoztatjuk Tisztelt Felhasználóinkat, hogy az előzetesen megküldött értesítésünkben feltüntetett leolvasási időpontban technikai okok miatt a vízmérők leolvasása elmarad az alábbi helyszíneken:
Dunaharaszti – Baross Gábor tér 2., Báthori utca 2 - 25-ig, Damjanich utca 1 - 56-ig, Dembinszky utca 1 - 52/A-ig, és a Kisfaludy Károly utca 1 - 56-ig - lakossági felhasználók – vízmérők leolvasás időpontja 2023. 03. 17 - 03. 24.
A mérőállás bejelentését Társaságunk alábbi elérhetőségein tehetik meg:
Tájékoztatjuk Tisztelt Felhasználóinkat, hogy Dorogon a Baross Gábor Ltp. 20-23. alatt az ivóvíz-közhálózaton történt utcai meghibásodás elhárítása érdekében végzett hibaelhárítási munkálatok miatt 2023.02.13-án 8:00 és 13:00 között vízhiány várható.
Megkérjük a Tisztelt gépjárműtulajdonosokat, hogy 2023. 02. 13-án reggel 8 óráig szíveskedjenek elhagyni a parkolót víziközmű hibaelhárítás és útfelbontás miatt.
Segítő együttműködésüket és türelmüket köszönjük!
Tájékoztatjuk Tisztelt Felhasználóinkat, hogy a Zsámbéki Fogyasztói Iroda
(Zsámbék, Magyar utca 1.)
2023. január 1-től új címre költözik:
Zsámbék, Szent István tér 21.
Megújult környezetben, továbbra is a megszokott nyitvatartási rend szerint állunk rendelkezésre:
Tájékoztatjuk Tisztelt Felhasználóinkat, hogy Csolnok központ részén, a Petőfi Sándor, Annavölgyi, Temető, Hegyalja, Park, Arany János utcákban és Kossuth Lajos utca egy részén, valamint a Templom téren az ivóvíz-közhálózaton végzett hibaelhárítási és karbantartási munkálatok miatt 2022. 10. 04-én 8:00-tól 14:00-ig vízhiány várható.
A munkálatok alatt vízszállító autóról biztosítunk ivóvizet Felhasználóinknak.
Szíves megértésüket és türelmüket köszönjük!
Tájékoztatjuk Tisztelt Felhasználóinkat, hogy Dorogon a Pataksor-alsó utca illetve, a Bocskai sor egyes részein, valamint a Híd utcában az ivóvíz-közhálózaton végzett hibaelhárítási munkálatok miatt a mai napon 2022. 09. 15-én 14:00 óráig vízhiány várható.
Szíves megértésüket és türelmüket köszönjük!
A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) idén ősszel is kérdőíves vizsgálatot indít a víziközmű szolgálgatók felhasználóinak elégedettségéről. A felmérés 2022. szeptember elején kezdődik és 2 hónapon át tart, amely időszak alatt közel húszezer víziközmű felhasználót fognak személyesen felkeresni a vizsgálattal megbízott piackutató intézetek kérdezőbiztosai.
A MEKH a hazai víziközmű-szolgáltatást ellátó 38 szolgáltatóval idén harmadik alkalommal készíti el az ágazat Felhasználói Elégedettségi Felmérését. A vizsgálat egyik fő célja, hogy a szolgáltatók valós visszajelzést kapjanak ügyfeleiktől tevékenységük megítéléséről. A legutóbbi, 2020-as felmérés során közel másfél millió válasz érkezett a víziközmű-szolgáltatások minőségéről.
2022. szeptember és október hónapokban közel húszezer víziközmű felhasználót fognak személyesen felkeresni a vizsgálattal megbízott piackutató intézetek kérdezőbiztosai, hogy információt gyűjtsenek tőlük az ivóvíz-, és szennyvíz-szolgáltatással, valamint az ügyfélkiszolgálással és számlázással kapcsolatos tapasztalataikról.
A kérdezőbiztosok – a felmérés megkezdése előtt – minden esetben igazolják magukat, és kérésre bemutatják megbízólevelüket is. A hivatal arra kéri a fogyasztókat, hogy megfontolt válaszaikkal segítsék a kérdezőbiztosok munkáját annak érdekében, hogy a szolgáltatók minél pontosabb visszajelzést kaphassanak tevékenységükről. Ez az alapja annak, hogy az ágazat szereplői a fogyasztói igényekhez igazodva tudják fejleszteni szolgáltatásaikat
A vizsgálat eredménye a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal honlapján a program lezárása után lesz olvasható. A víziközmű ágazatban végzett korábbi felhasználói elégedettségi vizsgálat eredménye megtalálható a hivatal honlapján.
További információ:
Kommunikációs Önálló Osztály
E-mail:sajto@mekh.hu
www.mekh.hu
www.enhat.mekh.hu
https://www.facebook.com/energiahivatal
https://www.linkedin.com/company/mekh
Kérjük, hogy 2022-ben is segítse munkánkat, és a szolgáltatás színvonalának növelése érdekében végzett kutatásban vegyen részt!
Köszönjük!
Az Északdunántúli Vízmű Zrt. tájékoztatja Tisztelt Felhasználóit, hogy Társaságunk a kitermelési ponttól egészen a Felhasználókig - a teljes szolgáltatói láncon keresztül, több mérési ponton folyamatosan monitorozza a szolgáltatott ivóvíz minőségét.
Az ivóvíz minősége folyamatosan megfelel a hatályos jogszabályi előírásoknak!
Az ivóvíz fogyasztása tökéletes megoldás szomjunk oltására, amelyet többször használható kulacsban bárhová magunkkal is vihetünk. A csapvíz fogyasztása környezetbarát, ugyanis nem használunk általa sem PET palackot, sem bármi más egyszer használatos műanyagot.
Tájékoztatjuk Tisztelt Felhasználóinkat, hogy ESZTERGOMI ÜGYFÉLKAPCSOLATI IRODÁNK nyitvatartási ideje megváltozik.
2022. augusztus 1-től a hét minden munkanapján fogadjuk ügyfeleinket az alábbiak szerint:
Hétfő: 8:00 – 20:00
Kedd: 8:00 – 14:00
Szerda: 8:00 – 14:00
Csütörtök: 8:00 – 14:00
Péntek: 8:00 – 14:00